19 august 2012

Hagedornhagen

Jeg har længe gået og tænkt over, hvad jeg skulle hænge op, oven over min sofa. Skulle det være en masse små billeder? en billedehylde med billeder på, eller enkelte store billeder.

Min dejlige veninde, havde fået to fine billeder fra Hagedornhagen, op og hænge. Det ser hammer godt ud! Jeg sad længe og kiggede alle deres fine plakater igennem, indtil mit valg faldt på disse to.

 

Sommerfuglen til venstre, er ny i deres sortiment. Man fik med i en mini udgav i ´Boligmagasinet' fra juli måned.

Rammerne var også et emma-dilemma. Hos min søster, der har bloggen Trendtyping, har de to mega rammer fra IKEA hængende over deres sofa. Det ser rigtig rigtig godt ud, samtidig med, at det giver en dybde og en ro til rummet.
Egentligt er jeg mest til de sorte rammer. Men da min sofa er mørkegrå, syndes jeg, at det blev lidt for mørkt, med sorte rammer oven over. Derfor faldt valget på disse hvide rammer fra IKEA

Er blev rigtig glad for resultatet :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar