24 august 2012

Tilbage på skolebænken

Jeg arbejder stadig fuldtid, men skal lige have de sidste to år af min HD.
Jeg har været til intro.dag på skolen, og mødt de lærere som jeg skal have i de forskellige fag. Både på 1. og 2. semester. Jeg er ikke i tvivl om at de virkelig brænder for det de laver. Det lyser ud af dem, og de kan næste ikke stoppe med at snakke, når de først er kommet igang :)

Det giver mig bare endnu mere blod på tanden. For de får det bare til at virke endnu mere spændende! 

Det bliver 2 hårde år.. med fuldtidsjob, alenemor til en lille guldklump som fylder 1 år lige rundt om hjørnet og så et HD studie oven i. Men jeg er slet ikke i tvivl om, at det nok skal gå :)
Som alle lærerne sagde... 'Det handler udelukkende om planlægning, planlægning og planlægning', og hvis det er noget jeg er god til, så er det planlægning ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar