10 september 2012

Projekt vinterklar

Nu nærmer den første vinter sig, hvor jeg, sådan rigtig, for alvor, skal have det helt store udstyr til Emil. Det er jo helt vildt så meget man skal købe!

Indtil videre lyder listen sådan her:
- Flyverdragt (en primær og en ekstra)
- Vinterstøvler
- Termostøvler
- Sko i det hele taget (da Emil ikke kan gå endnu. Så projekt første sko kommer også snart)
- Vanter/luffer (og ekstra vanter/luffer)
- Hue (og ekstra huer)
... er der noget jeg mangler??? BYD meget gerne ind :)

Jeg har idag fået købt et meget fint sæt. Det består af to elefanthuer (en i bomuld og en i uld), samt et par tykke strik-luffer. Måske skal dette sæt ligge fast i vuggestuen. Det har jeg ikke helt besluttet mug for endnu :)

Og min jagt på vinterudstyr fortsætter... (fortsættelse følger)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar