16 oktober 2012

Money money money

Jeg må indrømme, at jeg har en del ønsker i år (også i år), som ligger i den lidt tunge ende af prisskalaen.

Heriblandt kan bl.a. nævnes:
- MacBook Pro 15'' (Gerne med Retina skærm, men den koster bare endnu mere). Min nuværende MacBook kører efterhånden så langsomt, at det hurtigt kan tage en time, bare at få ordnet nogle småting på den. Indtil nu klarer jeg mig med et tastatur til Ipad'en når jeg er i skole, og skriver noter her hjemme (Indlæg om tastatur kommer senere. Det kan varmt anbefales)

- Opvaskemaskine i energiklasse A++ eller A+++. Nu skal der spares penge på strøm og vand. Og jeg er ved at blive sindsyg af, at den jeg har larmer som en flymotor og ikke vasker ordenligt rent.

- Eames spisebordsstole samt nyt spisebord. Begge dele i hvidt, men bordet skal specielt være velegnet til, at lille Emil banker ting og sager ned i det.

Så derfor ønsker jeg mig en pakke fyldt med cool cash :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar