15 februar 2013

En hjælpende hånd i hverdagen

En hver travl familie kan have brug for nogle ekstra timer i døgnet.
Når det kommer til de daglige indkøb, er der masser af tid (og penge) at spare. Du sidder i fred og ro, og bestiller dine varer hjemme i sofaen, og dagen efter står der nogle finde kasser til dig foran døren - tidsforbrug: 15 min. (bestilling og udpakning af varerne).
Jeg har nogle gange brugt SuperBest som dagligvarerbutik på nettet, og har været rigtig godt tilfreds med det. Det er simpelthen så lækkert, at komme hjem til indkøbene efter arbejde. Det eneste man skal gøre, er at sætte det på plads.


Igår fik jeg så øje på en bil som bragte varer ud for OSUMA. Det måtte jeg da lige kigge lidt nærmere på, og hoppede ind på nettet. En meget overskuelig netbutik, med gode tilbud. Da jeg så læste Camillas (med bloggen Fru Millas Cupcakes) indlæg om netop denne dagligvarebutik, måtte jeg da helt klart prøve den. Leveringen er billigere end i SuperBest, og ved at bestille inden kl 10, kan man få varerne ud samme dag. I nogle områder leverer de oven i køber ud, mellem kl. 19-23!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar