22 april 2013

Solskin og putning

Jeg elsker solen, og syndes at det har været nogle fantastiske dage vi har haft. Men men.. hos os følger der et lille problem med solen, ihvertfald når den skinner ved sengetid. Emil har godt nok mørklægningsgardiner på værelset, men de går desværre ikke helt ud i siderne af vinduer = der kommer to stærke stråler ind med lys. Min plan har længe (læs siden Emil blev født) været, at få syet gardiner der kunne pynte, og tage den sidste sol. Men overspringshandlinger og manglende tid, har der været nok af.
Men nu er jeg startet, og faktisk næsten færdig. Jeg glæder mig til at vise jer resultatet. Det er første gang jeg kaver gardiner ;)

2 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at se hvordan netop dét stof tager sig ud som gardiner. Jeg har nemlig for ganske nylig syet en lille kjole i samme stof :-)

    SvarSlet
  2. He he, gardiner til børneværelset har vist stået på min to do liste lige så længe!
    Vi har persienner og de dækker overhovedet ikke!

    Jeg har heller aldrig syet gardiner og selv om jeg glædeligt kaster mig over indviklet børnetøj, så har jeg en idé om at jeg ikke kan sy gardiner!

    SvarSlet