03 maj 2013

Opgradering af stol

Jeg havde fået en gammel gammel stol, som bare var til at smide ud. Den var revnet i træet, malingen var skaldet af flere steder, selve fyldet på sædet var ødelagt, skadet af fugt og stoffet var ødelagt. Kort lagt, en stol som man ville smide til storskrald.

Denne stol blev til et af mine små projekter. Jeg skulle opgradere den til brug - Give den nyt liv.

Jeg fjernede sædet, og limede og skruede de steder på stolen, som var ved at gå fra hinanden. Derefter fik den en ordentlig omgang med sandpapir, inden jeg påførte 2 gang maling.
Sædet fik ny liv med noget nyt skum og lækkert stof - Lyseblåt med hvidt mønster. Resultatet kan du se her - Jeg er meget stolt af min første renoverede stol :)







1 kommentar:

  1. Hvor er det blevet en fin stol :)
    Godt, at du kunne give den et nyt liv istedet for at den skulle aflives helt ;)

    SvarSlet